Aysegizem1 Sahrabalam ay 3 ay once bende de vardı kazıdım elimle valla sınır oldum gitti şuan yok aynısı yani
misk-iamber3 Sahrabalam arpacık çıkmış olabilir. Soğumuş çayı pamuğa döküp gözünüzün üstüne koyabilirsiniz şişini alıyor bir kaç gün bu şekilde yaparsanız geçer geçmiş olsun