Gurbettt34 Kızlar antibiyotik verdi doktor düşük doz içtiğimden beri kızımın çiş sayısı azaldı bezleri boş başına gelen var mı?
Minel-inannesi Gurbettt34 ben 2 aylikken baya kötü oldugumda kullandim 5gun ben kendim hastaydim ama bebeginde atesi inip cikiyodu sütten aliyodu haliyle o ara terlemesi artmisti biraz cisli bez o yuzden 1tane azalmisti ama bol su ic vücut kendini temizlesin
Yasemin38 Gurbettt34 bazı antibiyotikler kullanılabiliyor canım günlük su tüketimini artır sen Hangi ilacı içiyorsun
Gurbettt34 Yasemin38 Klomaks emzirmeye uygun dedi ben kullanmak istemiyordum ama baya kötü durumdaymışım şarttı bitti zaten dün kestim ilacı bugün normale döndü hemen bezi