Kozlar bebeğim sürekli emzik istiyor , meme reddi yaşıyoruz biberonla veriyorum , biberonla da beslenmeyi kabul etmiyor. Ağlıyor sürekli menede ve biberonda , emzik verir vermez susuyor, beslensin diye emzikle biberonu kandırıyorum ama çok zorlaştı artık beslenmesi , tavsiyesi olan var mı nolur, benzer durumu yaşayan var mı