Kızlar iyi geceler bebeğim 13 aylık ve bu sıralar geceleri emip uyuyor ama arkamdan kalkıp duruyor sürekli yarım saate bir tüm gece böyle nedendir sizce anlam veremedim kucağımda uyuyor emiyor yatağına koyunca ağlayarak uyanıyor bide böyle olan var mı