Merhaba burada yeniyim özel aşıların neden karşılanmadığını çok merak ediyorum. Menenjit aşısını araştırdım. Çok önemli bir rahatsızlık mutlaka aşı olması gerektiği yazıyor her yerde. Peki o zaman diğer aşılar gibi bu neden karşılanmıyor? Siz yaptırdınız mı rota ve menenjit aşısını? Yaptırmayı düşünüyor musunuz?