Egeemoms Kızlar akvaryum çocuk odası da olsa bir sorun yaparmi. Oda nem açısından bir sorun oluşturur mu yoksa kışın daha mı iyi olur. Şuan koyacak başka bir yerimiz olmadigi için çocuk odasına kurduk eğer zararlı olursa başka odaya geçeyim
NeSiG Egeemoms eğer büyükse nem açısından sorun olur ..bizimde var akvaryumuz çocuk dogduktan sonra eşim komple herşeyi çekti .. çok nem yapiyor içeride .. nem orani 79,80 çıkıyordu çektikten sonra düzeldi..
___ Nem açısından bilgim yok ama çocuklarınız küçük mü düşürür kırar Allah korusun kendilerine zarar verir yani ben çok korkarım sağı solu belli olmuyor çocukların