Gönlüm yarım altından yana çeyrek zaten neredeyse 2 ye dayanmış yarım da 4 bin e dayanmış durumda yarım alsam mı almasaydı kararsızım sizce yarım altınmı yapmalıyım çeyrek mi alıp koymalıyım ama en acilinden yapmam gerek yarın o yüzden fikirlerinizi alabilirmiyim