Merhaba güzel anneler 10 aylık kızım var son iki aydır sürekli bir pişik durumu var bir geciyor bir başlıyor hep tekrarlıyor sureklide yıkarım altını ıslak mendil vs kullanmam bez değiştirdim ondan mı diye ama doğduğundan beride bu iki bez markasını kullanıyorum olmamıştı hiç son zamanlarda da isilik gibi nokta nokta oldu hep sebebi ne olabilir