Ekvatoral seçici olabilir besinlerde sonuçta artık büyüdü ve o bir birey bunun farkında nasıl bizlerin sevmediği şeyler var ise onlarinda var saygı duymalıyız benim kızım da 21 aylik sizin dedigini gibi makarna vs seviyor asla sıvı gıda içmez süt ve meyvesuyu dışında ellerini siler , banyo yapmak kimi.zaman ister kimi zaman istemez hanımefendinin keyfine bağlı konuşması anlaşılır cümle.kuruyor ,kendine veya eşyalarına.dokunulmasindan hoşlanmaz ,bir başkasına kendini asla sevdirmez illa tanıdığı biri olucak , aşırı hırçın ,kendine vurur yada eşyaları yere atar gelişimsel pediatri takibindeyiz şuan ama hiç kötü birşey denmedi sadace şuan kardeşi olduğu için biraz kıskançlık durumlarinda