zkaradeniz0426 bigaripanne19 hala hava kullanıyoruz gündüz çok şükür atlatik iyiyiz geçen günlere göre
Nessxedemir61 Beiinim kızımda öyle napacam bilmiyorum balgamlı öksüyor kafayı yicem artık Allahım çocuklar hasta olmasın nolur çocuklar hasta olunca sizde hastasınız kesin
bigaripanne19 Nessxedemir61 doktora gittiniz mi biz ilac kullanıyoruz insallah hastaneye yatış yapmadan atlatırız
Aylizzmm Nessxedemir61 ne kadarlık bebeğiniz bizde yeni atlattık 8 aylik bebeğim 4 saat arayla ventolin sabah akşamda cortier hava verdim hep antibiyotik artı öksürük şurubu içtik şükür 10 günün sonunda kalmadı bisey birde bol bol burun temizledim