Mrvll 4 aya yakındı gelmedi koku geri sonra az buz geliyo gelmiyo gibi bi iki ay geçti daha anca eski haline döndü
Gerçekten koku kaybında beni de tek etkileyen şey evlat kokusu alamamak oldu. Yaşına yakındı zaten yaşı geçince ben anca koku aldım o zamanda sanki o eski bebeksi kokusu geçmişti o tatlı kokunun son zamanlarını alamadim çok üzülüyorum 🤦♀️