Bebeğimi çeşitli yollarla uyuttum sürekli değişti uyutma şekli. Kendi istemedi daha doğrusu. Kolik olduğu için bırakıp kendi uyusun diyemedim ilk ay dışında genelde zıplatarak (hafifçe) uyuturdum ya da yürürdüm omzumda uyurdu daha sonra omzumda uyumaya başladı sonra beşikte sallanarak sonra sadece uzandı pış pışladım son olarak ayakta sallanıyor suan. Ama bu ara gece uyanınca çok sıkıntı oluyor ayağımda sallanmak istiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum 15 aylık olmak üzere siz nasıl uyutuyorsunuz sizce sallayarak uyutmak çok mu kötü ne zaman bırakır aklımda bir sürü soru 😣😴