MinikTospa Aralığın 28 in de regli olmam gerekiyordu neredeyse bu ay regli olma zamanım geldi ve henüz olamadım. 4 tane hamilelik testi yaptım hepsi negatif çıktı. Başına böyle bir şey gelen var mı ?
Aysb MinikTospa Valla benimde öyle oldu bu ay. Kendimi bildim bileli düzenli adet görüyorum. Bu ay 22 gün geçti hala olmadım testler negatif. Kan testi verdim o da negatif 2 gündür gece mide bulantım oluyo. 8 aylıkta oğlum var bebek düşünmüyorum ama ilk başta bi korkmadım değil hamile miyim diye. Doktor muayene de etti bişey yok dedi ama tekrar gidicem
MinikTospa Uffsananebeslk Bileyim belkide hiç bu kadar uzun bir gecikme yaşamamıştım korkuttu açıkçası
Mertbabyy MinikTospa kist oluşmuş olabilir benimde sizin gibiydi gebelik hep negatif çıkıyordu doktora gittim kist dedi ilaç kullandım düzeldi
MinikTospa misssangreall Havadan mıdır sudan mıdır anlamadım o kadar gerginim şişkinliğim var ki anlatamam
Hamidee Bende 13 aralıkta oldum daha olmadı korkuyorum açıkçası hap kullanıyordum bu ay kullanmadım ondan mı gecikti anlamadım test yaptım negatif çıktı
Adfgjkll Benimde aynı şekilde oldu yaa , 20 gün geçti nerdeyse sayısız test yaptım hepsi negatif . Ama olamıyorum bi türlü