ozlm_cnr00 Merhaba arkadaşlar göğüslerim bekarken çok büyük çok küçükte değildi 75 numara takıyordum hamilelikte şişti doğum yaptım daha da şişti emzirmeyı bıraktıktan sonra söner mi ? Kıyafetlerim olmuyor göbeğe alıştım göğsüme hala alışamadım.
Merve0653 ozlm_cnr00 bugün goguslerimin aşağı sünmus olduğunu farkettim cok uzuldum. O eski halindeeen eser yok şimdi….
asyakusunannesii ozlm_cnr00 valla ben bekarken 85 takıyordum kızım doğdu sadece 8 ay emdi sonra bıraktı memeyi emzirmeyi bırakalı 1 sene oldu ama benim göğüsler hala kafam kadar 90 beden takıyorum. emzirmeyi bıraktığım halde sönmedi aksine öyle büyük kaldı
erababymom ozlm_cnr00 benim bebegim 11 aylık eskisi gibi durmuyor yani acıkcası sünmüş gibi emziriyorum hala😅 bitince toparlanır mı bilmem umarım eski haline dönebilir