Kızımın pazar doğum günü neşemiz yerindeydi fakat hiç abartı yapmıyorum 2 gündür tek kaşık yemek çorba hiçbirşey yemedi. Bir kaç çubuk kraker ve su. Yarın serum mu taktırsam akıl verir misiniz ? ( normal de de iştahsız bi çocuk ama 2 gündür hiç yemiyor) ne yapsam ben