Melo0 Merhaba arkadaslar oglum yumurtayi cok sevdi ‘gunde’ iki öğün olarak yada en fazla üç öğun olarak (sbh,ögle,aksm) tukettiriorum bir zarari olurmu nolur bilen varsa yardimci olabilirmi?
oglumubeklerken Melo0 yani bence sabah kahvaltısında yemesi daha iyi olur çok severek yiyorsa bir tane yetmiyorsa mesela 2 tane yesin ama sabah yesin. Yani her öğün de yumurta yemek bence hiç hoş değil farklı şeyler de yiyor mu yumurtanın yanında, yani mesela öğlen yemeğinde yumurta ve çorba hiç hoş değil bence ya da akşam yemeğinde köfte ve yumurta hiç hoş değil. Kendi fikriniz tabi ki.
minnosanne0 Melo0 ben 6-7 yaşındayken annem çalışmaya başlamıştı abimle sadece yumurta yapabiliyorduk ve alerji olmuştuk. Ve kolestrolü yükseltiyor her öğün vermeyin derim.
Elika00 Melo0 günde 1 bile fazla olabilir ben 2 gümde/3 günde bir veriyorum. Sebebi ise tavukların aşırı hormonlu olması. Günde 3 çok çok fazla. Gerçekten organik buluyorsanız günde 1 market yumurtası kullanıyorsanız ⅔ günde bir vermeniz daha sağlıklı olacaktır. Protein ihtiyacını sadece yumurtadan karşılamaz 🍀
minikkusuuummm- Melo0 cok fazla olduğunu düsünüyorum. Bizler nasıl her ögünümüzde yumurta tüketmiyorsak onlarında tüketmesi dogru olmamasından ziyade zevklide degil🫤 🙏🏼
Melo0 Ya zaten 2 gun yedi cocugum 1.5 yasina geldi ve ek gidaya alistiramiorum birtek yumurta yedi 2 gun onuda bende bugun vermedim artik corbayi falan imkani yok icmior napcam blm