Merhaba guzel anneler.. bugun cok sevdigim bir arkadasimla gorustum. Oglu 3 aylik henuz. Boynunda bir kist tespit edilmis. Doktor ameliyat olmasi lazim demis. Simdi 2 hafta bekleyeceklermis ilac vermis buyucek mi diye bekliuarmis. Benim acayip moralom bozuldu sabahtan beri onu dusunuyorum hwpimiz anneyiz Rabbim sinamasin. Basina gelen vs oldu mi acaba? Bir bilgi ogrensem arkadasima destek olabilmek ona bir nefes olabilmek icin internette yazilanlara bakarsak cunku dehset.. simdiden tesekkur ediyorum