Bebegimveben34 Kizlar haftaya 2 saatlik ucak yolculugu yapmamiz lazim kizimla sorun olurmu aranizda bu aylarda binen oldumu
Esin_10 Ben hem 2 buçuk aylıkken hem de 4 aylıkken bindim hem kalkışta hem inişte emzirdim sıkıntı yaşamadım şükür 🤲🏽