Alyammmmmm ikinize de kolaylıklar diliyorum bebek için de anne için de zor bir süreç bol bol sarılın yanında olduğunuzu belli edin alışkanlığını bırakması kolay değil ama imkansız da değil
10 gün oluyor birden kestim meme ucu çevresine pekmez sürdüm o görünce uf olmuş dedik kapattık. Gün içinde isteyeceğini bilince hemen yineledim tadına hiç baktırmadım. Gece sabaha karsı uyandığında uyutması zor oldu gün içinde uyutmadım ve oyunla iyice yordum ki gece uyusun o uyurken bnde uyudum ki uyandığında dinç olabileyim vs
ben ilk günler çok zorlandım şimdi daha iyiyz
Bnmki yemesi iyiydi gündüz yiyecek teklif ettim su teklif ettim dikkatini başka yöne çevirdim ablam bendeydi ondan güç aldım zorlandığımda o da dikkatini dağıttı zor oldu ama atlattık çok şükür
Kendim için de sıcak soğuk uygulama yaptım ilk günler çok rahatsız ettiğinde az az sağım yaptım lahana koydum iyi geldi
şu an hassasiyetm devam ediyor arada masaj yapıp agrıyı dağıtmaya çalışıyorum
doktor biberona alıştırıp Zamanla kesmeyi önermişti ama biz emzik biberon kullanmayı bırakalı çok olmuştu tekrar denemedim ayrıca anne için de
Çekilen anne sütü azaldıkça üretilen süt miktari azalacaktır
Adaçayı ve hayıt tohumu çayı içiniz
Göğüs bolgesine soğuk nane lapası uygulayınız .
Tavsiyesinde bulunmuştu size de fikir olsn
Şimdiden çok geçmiş olsun