2 yaşındaki oğlumu sokak kedisi malesef tırmalardi. Ayın 18. İnde ilk aşısını yaptırdık aşı ateş yaptı 38.9 lara kadar ateş yükseldi. Hala ateşi 37 lerde seyrediyor. Ayın 21. İnde ikinci doz asisi var bu doz da ateş yapar mi acaba. Bilgisi olan var mı (kuduz asisi olanlar bilgi verirse sevinirim)