busra9191 sevgili anneler oğlum 16 aylık olacak nerdeyse ama kafasında konak şeklinde hala geçmedi hep yeniliyor neden olabilir başına gelen var mı doktor beklazon önermişti kullanıyodum ama artık oda fayda etmiyor
Uffsananebeslk busra9191 Valla biz sampuan kullandık sonra konaklar kalınlastı ben acıtmadan elimle temizledim. Ne kanama ne acıma olmadı cok sükür ve konağı kalmadı kafasında. 6.ayda bizimki
Yigitsmomm Mustela konak şampuanı iki yıkamaya geçirdi. Öncesinde bebek yağı sürüp biraz bekletip konak tarağı ile taradım. Daha sonra konak şampuanı ile yıkadım geçti. Deneyebilirsiniz.
busra9191 çok teşekkür ederim herkese kızlar 🙏🙏 bir kısmını denedim yazılanların ama denemediğim birkaç şeyi denicem 💕