ezgikrby ben 2. 5 aylıkken aldım ama bize olan olmuştu artık hafif düz kaldı ama yine de pek belli değil zaten kız bebek bide saçları uzayınca belli olmaz büyük ihtimalle tabi aldık ama kullanamadık sağa sola döndü sürekli uyurken de hiç durmuyor nasıl yapıyorsa kendisini geriye doğru itiyor yastıkta durmuyor yani ilk zamanlar kullandın kullandın kullanamadım sonrası zor inanın ki ve aynı markanın yastığı var bizde de