Merhaba anneler, 3 buçuk aylık bebeğim grip oldu. O kadar korudum ki herkesten ben yakalandım. Çok dikkat etmeme rağmende benden geçti. Ne yapabilirim. Şuan da ateşi falan yok burun akıntısı var ve huysuz biraz. Anne sütü ile besleniyor sadece. Önerileriniz var mıdıır😒