Susum şöyle diyim sana oğlumda pedifen iburamin cold kullandım bir faydası olmadı sadece geçmeye n bir öksürük var doktor grip başlangıcı dedi ama on günü geçti çocuk iyilesemedi bende kestim ilaçlar i napim.kozalak özü öksürüge birebir diye duydum ondan kullanacağım bide bu aralar geçmeye n inatçı öksürük var