Eliz13 alerji belirtisi o kızarıklıklar. Yemeği yerken veya yedikten hemen sonra çıkar sonra kendiliğinden geçer. Eğer yoğurttan dolayı olduğuna eminseniz biraz ara vermenizi öneririm. Benim kızımda da oldu doktorumuz alerji olduğunu ve o besine ara vermemiz gerektiğini söyledi. Bikaç ay sonra tekrar deneyip ne durumda olduğuna bakabilirsiniz🌸