adenmoms Kızlar yalnız olmadıgımı bildiirn 😫 9 aylık kızım üstünü giyindirirken sanki savaştan çıkıyoruz sanki etini koparmışız da öyle ağlıyor
burcuo adenmoms 9 aylık oğlumla biz de aynı savaşı veriyoruz. Kollarını dayıyor geçiremiyorum, bacaklarını çırpıyor ve park yatağın alt açmasının kenarlarına vuruyor çat çat. Bi çözemedim bu işi, hep böyleydi 😂
minnosanne0 adenmoms önce sürünerek kaçıyordu sonra emeklerek şimdi yürümeyi öğrendi koşarak kaçıyor. Yarım saat uğraşıyorum en artık ya çığlık kıyamet giydiriyorum ya da zıbınla salıyorum. Sinirlerim kaldırmıyor artık. İnşallah birgün geçer.
Poncikkkk adenmoms bebemde öyle şarkılar söylüyorm sakinleşsin diye bak kuş kedi falan diyorum hadi cee eee yapalım diyıp dikkatini dağıtmaya çalışıyorm bazen işe yarıyor bazen yaramıyor özellikle bende çok gerginsem ogun o benden daha beter oluyor sakin kalmak çok önmli nekadqr stresli olursak bebeğimize o enerji geçiyor daha kötü oluyorz bebeğimizle
Gulbiye alintugce34 10 bucuk aylık kızım aynı şekilde giydirmek işkence birde günde 4 defa ablasını okula götürüp getiriyoruz hazırlanıp cıkmamız eziyet bi yaz gelsede rahatlasak 😀
Merve191919 1 yaşındayız kendimizi yerden yere atıp ayaklar tepiyoruz duyan çocuğa işkence yapıyorum sancak
Sinemince adenmoms bnmkide öyle şuan 11 aylık. Kucağıma oturtup eline sevdiği bişi yada çıkarttığım kıyafetlerini veriyorum oyalanırken değiştiriyorum hemen 2 aydır bu şekilde yapıyorum yatırarak üst değiştiemek imkansız kan ter içinde kalıyordum 😊
biranneebirbeek11 adenmoms biz de 9. Ayımıza girdik gireli durum aynı başıma ağrı giriyo giydirirken :(
1prenses1prens_ adenmoms bizim paşa 45 günlük altını açınca ağlıyor benimki de mos mor oluyor bezini değiştirene kadar bu böyle devam mı edecek 🙄😪😪
Beybisibeybisi adenmoms ce cee oynyirum bogazindan kmgiysi gecirirkn kendime birseyler kapayiuorum ce cee diyorum.o sirada hizlica hallediyorum
Jelibonsmom 10,5 aylık kızım da doğuştan sevmez giyinmeyi 😀 hayvan sesleri çıkarıyorum, daha önce söylemediğim şarkıları falan söylüyorum az da olsa dikkati dağılıyor sonra yine aynı