Frtasf12 Benim kızımında ilk yüzünde çıktı sonra bacaklar şimdi de kollara sıçramış. İlk cildiyeye götürdüm bi krem verdi ama kortizonlu bu krem 10 günden fazla sakın kullanma dedi olan bölgelere sür dedi. Çocukluk egzaması geçer bu dedi götürdüğümde 4.5 aylık falandı. Pamuklu giydireceksin dedi kat kat ve dar kıyafetler giymeyecek dedi. Cildini sürekli nemli tutman gerek dedi bir de nemlendirici krem verdi fakat ben onun verdiğini almadım La roche un aldım atopik ciltler için. Doktorun ilaç olarak verdiği krem çok iyi geldi en başta onu söyliyim 10 günde nerdeyse geçirdi ama onu bırakınca kuruluk pul pul dökülme devam etti tabi ama o krem azalttı. Sonra la roche u kullanmaya başladık. Düzenli kullandığımda gerçekten geçirdiğini gördüm. En son doktor kontrolünde şu an 6 aylık olacak doktorumuza sordum 1 hafta önce falandı. Bu hemen geçmez dedi. 5 yaşına kadar süren de var 1.5 3 yaşına kadar süren de var dedi. Her gün nemlendirmen gerek dedi. Günde 3 kere nemlendirici sürebilirsin dedi. Aveene bioderma nın bebekler için olan nemlendiricilerini kullanabilirsin dedi. La roche kullanıyorum hocam iyi geldi o da dedim. La roche da çok iyidir iyi geldiyse devam et ondan dedi. Biraz maliyetli ama bebiş için. He bir de doktor bana eğer emziriyorsan senin diyet uygulaman gerek dedi. Paketli gıda yağlı yiyecekler ketçap mayonez gibi soslar şeker çikolata cips bunların hepsi sütğnden geçip bebeğe egzama olarak döner haberin olsun dedi. Ben buna pek uyamıyorum ama 😕☺️