Merhaba sevgili Anneler. Oğlum 23 aylık 10 günlük ve hala kelimesi yok baba diyor ama babasını bildiği için değil öyle babababab şeklinde söylüyor tv izlemiyor dediklerimi anlıyor mesela ışığı aç dediğimde kapıyı kapat dediğimde yada oyuncaklarını toplayalım dediğimde yapıyor kreşe gidiyordu bi kaç haftadır göndermiyoruz hastalandığı için. Çocuk psikiyatrisine götürdük ve sosyal ortamdan uzak kaldığı için uyaran eksikliği dedi dil terapistine yönlendirdi dil terapisti de önce duyu bütünlemeye gitmesini istedi haftada üç kez gidiyor 40 ar dk . Bende evde elimden geldiğince konuşuyorum kitap okuyorum anlatıyorum her yaptığımı babıldamaları arttı ama konuşma hala yok içimde büyük dert olmaya başladı ne yapabilirim..😢