Elisa_umay bize sma aptamil vs mamalar iyi gelmedi çok sıkıldı gaz yaptı ama çok severek içen bebeklerde var yani demem o ki her bebek farklı mamayı seviyor. Humanaya gelirsek tabiki iyi bi marka bu zamana kadar bir sorun yaşamadım tersine gaz yönünden çok rahatlattı