Cennet70 Zeynolii ben sidefer kullanıyorum kilo basına bir damla kuzum o tozu şişeye döküyorum ilk iyice çalkalayıp buz dolabında muhafaza ediyorum, sonra içinde aparat car ya çay kaşığına bir iki diue damla damla damlatıp veriyorum
eserekli_kiz11 Zeynolii ustundeki 0. 5cizgisi var onun bir tik altnda birak yani her kilo icin 1 ml oluyor bnm bebegm 9 kilo 1 ml bir tik altnda veryrm