9 aylık bebeğim 2 tane dişi var dün gece ateşlendi düştü ilaçla bugün ara ara yine ateşi oldu ateş düşürücü verdim aralıklı akşam fark ettim ki ağzı hafif kokuyor iştahsız huysuz dişten mi bademcik mi anlayamadım doktora götüreceğim yaşayan var mı acaba