dogru bende o yuzden birakmak istemiyorum ama surekli boyle mi olacak diye de korkuyorum. doktorumuz da ek gida bizim icin onemli diyor istahli da bi bebegim var ama sonu kötü oluyor. prebiyotik basladim tekrar ama 1 ay sonra birakmayo dusunuyorum ona da tekrar alissin istemiyorum