TospikDefneninAnnesi Seri bende hergün 1 fincan içiyorum 2-3 bardak nescafe içiyorum. Yani uyku sorunsalımız Allaha şükğr şimdilik yok. Oysa bana kahve içmenin bebekte uykusuzluk yaratacağını söylemişlerdi
deletedmom4842 Seri Ben içiyorum uyku sorunu yapıyor diyorlar ama içtim oğlumun uykusunda sorun olmadı, içiyorum yani bir kaç günde bir kere.
Damla07 Ben günde 5 fincan Türk kahvesi içiyorum hiç bir sıkıntı yok hatta doktoruma söylediğimde sen rahatsız olmuyorsan problem yok demişti
SameTuba Benim bazen 3ü bile buluyor... Ben kahveye hayır diyemiyorum ya bi komşu falan çağırıyor ya da dışarıdayken yemek yersek ille üstüne içiyorum çocuğu pek etkilemiyor herhalde yinede gece çok geç saatte içmemeye çalışıyorum ☕️
Wrw Bende içiyorum hamileliğimde hiç içmedim şimdi açığı kapatırcasına içiyorum 😂ama doktorumuzda içme demedi