Benim bebeğim şuan 11 aylık 3 aylıkken 7400 ve 64 cm miş yani bana da hemşireler mamamı veriyorsun kes mamayı diyodu hayır anne sütü diyodum harika o zman devam et dediler sonra kız tombiş bebek çok g9zel bişey 🤤 biraz kol ağrısı yapıyo ama onun dışında çok g9zel bişey bana da kilolu obez olacak diyolardı ki hâlâ diyolar evet annesine çekmiş benim bebekliğimde böyleymmiş diyorum 😂