Deryaaaaaaaq1 Oğlum kakasını 3 4 güne bir yapıyor hep böyleydi ama en son yaptığı koyu yeşil yaptı ek gıda alıyor acaba o yüzden mi ?
Elika00 Deryaaaaaaaq1 normal canım bazen oluyor korkmana gerek yok. Ek gıda verirken bebeğin ne aç ne tok olmalı. Zaten tadım ayında iki kaşık yese onun için yeterli. Karın doyurmalık yesin diye zorlayıp iyice ek gıdadan soğutma 🍀