Kızlar bebeğim 5 aylık boynu sürekli öne doğru eğilmiş şekilde duruyor. Karın zamanı yaptığımızda Kafasını tutabiliyo ama asla öyle durmak istemiyo hemen almamızı istiyor biz çok ağlayana kadar almıyoruz ama o da 5 dakika bile değil. Bebeğim nasıl ki kambur bir insanın kafası önde olur öyle duruyor. Bu normal mi ? Bana normal değil gibi geldi bir de bebeğim doğduğundan beri besiginde yatmadi battaniyede salladık 2 aydır da tavan hamağında yatiyo. 2 ay önce böyle birsey yoktu ya da Kafasını yeni kaldirdigi için ben farketmedim bilmiyorum açana hamaktan mi oldu ?Kafasının o şekilde öne düşmemesi gerekirdi değil mi ?