Zvera kortizonlu kremler ve nemlendiriciler kullandım , emzirdiğim süre boyunca diyet yaptım süt ve süt ürünleri ,yumurta ,kuruyemiş , paketli gıdalar tüketmedim . Kızıma da aynı şekilde vermedim bunların hiç birini , ara ara ufak ufak deniyordum peynir yoğurt mesela ama baktım tekrar tepki veriyorsa vücutta kızarma kaşıntı kuruluk oluyorsa vermeyi kesiyordum , 22aylıkken baktım vücudu tepki vermemeye başladı o şekilde yavaş yavaş açtık diyetimizi , şu an 26 aylık hala paketli ürünler vermiyorum ama sadece süt ürünleri ve yumurtaya devam 🥰🙏🏼