5 ay olacak doğum yapalı bugün aile hekimimiz sprail takarken yırtık var dedi içerde de varmı bilmiyorum dedi sonra içeride de olduğunu anladı sprail düşedebilir düşedebilir dedi kadın doğuma gidicem başına böyle bir şey gelen varmı doğumda 1 saat çatalda kaldım kanama durmadı bebekte iri geldi yırtık ondan olabilir ama nasıl geçer ne olur nasıl olur