Selam anneler,
Cocuklariniz veya bebeklerinize dil egitimini nasil veriyorsunuz? Varmi 2 veya 3 dil konu$an? Yani ilk once ana dilini ogretip sonrami yabanci dile yonleniyorsunuz yoksa ikisini birdende konu$uyormusunuz? Yardimmm
Ben hollanda’da ya$iyorum. Evde turkce konu$uyoruz, okulda hollandaca ogrenicek. Oyuzden oglum 3 aylik turkce daha yogun konu$uyorum onunla ama hollandacada konu$uyorum. Uyku kitabini surekli hollandaca okuyorum.