Flower56 Fotoğraf eklicem ama net cekemedim galiba 5 6 aylık iken de götürmüştüm acıklik mi var diye bakıldı bişey çıkmadı az önce banyo yaptırırken farkettim yine kızarıklık ve kabuklanma var sbeebi ne olabikir
Roza28 Terlemişse olabilir. Benim kızımın da öyle oluyordu arada. Sonra gözlemledim, çok terleyince oluyordu. Geçti.
Roza28 O zaman terden. Kurulayın iyice banyo sonrası. Atletini değiştirin sık sık. Ara ara baktığınızda geçiyorsa terdendir, muhtemelen odur. Telaş yapmayın. Gözlemleyin