1prenses1prens_ Oğlum çok gaz sancısı çeken bir çocuk aşırı huysuz. Beni de huzursuz ediyor dün den beri salavat acıyorum melekler gibi uyuyor.. sizce bir sakıncası var mı dır kızlar.. dua sonuçta
Pinpony 1prenses1prens_ yok kız ne sakıncası olucak. Nebe süresi dinletiyordum ben de uyumayınca iyi geliyordu
Huzur_kokulumevlat 1prenses1prens_ kız niye sakıncası olsun Allahın ismini zikrediypsun peygamberimize selam gönderiyorsun ne güzel şifa
Kayraaa59 1prenses1prens_ yok canım ne sakıncası olabilir ki bende ilk aylar açardım yanında öyle uyurdu
1prenses1prens_ Hastanede kaldığın dan beri huyu değişmiş cocugumun koyduğum gibi uyuyan cocuk suan kucağımda uyuyor 😒🙄
1prenses1prens_ Fasulye12 kullanıyorum metsil ama kaka yaparken zorlanıyor yaptimi da ishal gibi yapıyor anlamıyorum kabız değil yani daha 45 günlük
Fasulye12 1prenses1prens_ nurse harveys kullanmıştık çok da iyi gelmişti. Bir araştırın isterseniz. Yenidoğan zamanları bende dinletirdim dua 🥰 Allah yardımcnız olsun