Ballinin_annesi Yarın doktor kontrolüm var reglim bir hafta gecikti korunuyorduk aslında hiç belirtim de yok hamileliğe dair çok gerginim inş değilimdir de söktürücü verir adet olurum dua edin bana gecikme yaşayan var mı bu ay
Fasulye12 Ballinin_annesi neyle korunuyordunuz? Bu ay benim de 6 gün gecikti, test yaptım negatifti. Sonra aklıma geldi , tarçınlı su çok içtim . Tarçın regli geciktirir ki sonra çok şükür regl oldum
Motherb Ballinin_annesi benim kızım da 10 aylık geçen ay adet olmadım . Ki adetim başladığından beri düzenli oluyordum. Normal gibi geliyor bana ilk bir yıl
Hamzaninannesi1411 Ballinin_annesi benim oğlum da 6 aylık ve aşırı karın agrım var adet sancısı yani. Ama bi türlü adet olamadım oğlum doğdu doğalı hiç adet olamadım . Karnım belim regl sancısı gibi ağrıyor bende test yaptım negatif. Napabilirim adet söktürücü için
Egeninannesi_11 Ballinin_annesi Ballinin_annesi benimde aynı 10 aylık bebeğim var 1 hafta adet gecikmesiyle 4 haftalık hamile olmam sürpüzi şoku yaşadım 😂
Ballinin_annesi Pinpony ay korkudan yapamadım bir haftaya kadar gecikme normal kabul ediliyor yarın söktürücü vermeden kan testi ister muhtemelen doktor
Ballinin_annesi Hamzaninannesi1411 valla gelmeyince gelmiyor günlerdir neler yaptım bilseniz. Stres de geciktiriyor olabilir tabi de ben kızım 3 aylıkken olmaya başladım hep de çok düzenliydi bu ay çok hareketsiz kaldım soğuktu hep evde otur otur düzenim bozuldu diye düşünüyorum umarım öyledir
Motherb Hamzaninannesi1411 bence bu dönemde doktora danışmadan bir şey yapmayın. Zaten emziriyorsanız ilk bir yıl adet olmamak normal biliyorum ben. Doktora kontrol olun ama kendiniz bir şey yapmayın bence
Ballinin_annesi Pinpony ay yok kız valla olan olmuştur artık ama kızımda yerlerde sürünüyordum ilk başlarda yani hamileysem de hiç belirtim yok yani
Pinpony Ballinin_annesi ay değilsindir o zaman 1 senede ne degisicek de belirtisiz hamile olacaksın 😂
Pinpony Ballinin_annesi tabi kızım yerlerde sürünüyordum diyosun. Ne değişti bi senede yine öyle olurdun olsan 😂 sonucu paylaş ama mutlaka merak ederim