Kubra226 Kubra7106 yok hayır kalmadı ciğer geliştici iğne yaptılar bana iki üç saat onu bekledik sonra doğuma gittim
Kubra226 Rev_-94 artık prematüre sayılmıyor değil mi. ben bu işi anlamadjm doktorum hiç bana düzeltilmiş ayınız su demedi. 35+4 doğum yaptım ben de
Rev_-94 Kubra226 canım bana da öyle bı bilgi verilmedi. Gelişimi güzel dedi zaten anne karnında da ilerden gidiyordu kilosu.
Lonelymom Kubra7106 kendileri vermemişler heralde sizin sütünüz de kesilmesin sağın diye mi yaptılar acaba