Kubra7106 canım mama biraz fazla kilo aldırıyor azaltman gerekebilir ama en doğrusunu doktor bilir benim bebeğim anne sütü alıyor her ay 1 kilo alırdı 4 ay 7 günlük şuan 3 aydan 4 aya kadar sadece 200 gram almış hastalandık antibiyotik kullandı ishal falan oldu bebeğim kilo verdi doktora sordum mamaya başlayalım mı diye şimdilik gerek görmedi haftaya tekrar gidicem kilosuna bakılması için o zaman bişey söyler diye tahmin ediyorum önemli olan sağlıklı olması kilo hiç önemli değil ama 200 gram alınca insan endişeleniyo bakalım napıcaz