merve5561 bizde aynı durumdayız aşırı isteksiz ve iştahsız kaşık gördüğü anda başlıyor evde ağlamalar zırlamalar , bana da aç bırak dedi doktor bıraktım 15 saat ama yemedi kendi isteğiyle 🤷♀️ Yapısal iştahsızlar sanırım ua sonradan olan bisey değil bende 6. Ayından beri uğraşıyorum 13 aylık suan.. kendi isteğiyle yemiyor bende çizgi film açarak yediriyorum ne yazık ki..