Kızlar pazar günü bir mağazadan telefon aldık. Aslında aklımızda başka bir telefon vardı ama satan arkadaş öyle övdü ki onu almış bulunduk. 3 gün kullandım ki whatsappta görüntülü konuşmada görüntü donuyor, sesli aramada karşı taraf anlaşılmıyor. Ayrıca bebeğimin odasındaki kamera ve alisveris sitelerine felan mevcut hesaplarımla giremiyorum hata veriyordu. Aldığımız yere geri gittik. Baya uğraştılar, telefon markasından yetkili kişileri aradılar onlar da yapamadı. Yazılımda sorun olduğunu kabul ettiler, yazılımı güncelleyeceğiz dediler ama donanımsal sorunlara bakmamız lazım servise gönderin dediler. Bu yüzden ne iade ne de değişimi onaylamadilar. 4 gün önce alınmış sıfır bir telefon servise gider mi Allah aşkına? Hemde benden kaynaklı olmayan bir sorun yüzünden. Şimdi büyük ihtimalle aynı telefonu allayıp pullayip geri göndericekler. 3 günde bir ton sorun yaşadığım için telefondan inanılmaz soğudum. Eğer geri gönderirlerse tüketici hakem heyetine başvursam iade felan kabul edilir mi acaba?