BongomyaPrensi Kızlar oğlum bebekken hiç konak olmadı saçında ama dün banyo yaptırdım saçlarını kuruturken bide ne göreyim pul pul konak var saçında 25 aylık olmak üzere normal mi ne yapmalıyım saçları da gür değil o kadar
BongomyaPrensi Kvrckanne şampuanı Sebamed hiç değiştirmedim doğduğundan beri aynı ama konak ilk defa çıktı
Bestemm BongomyaPrensi benim kızımda da hiç konak olmamıştı 11,5 aylık dün yıkadım bi baktım konak. Bugün zeytinyağı sürdüm taradım hafif bere taktım beklettim ve yıkadım. Olabiliyor demekki sonradan da.
Bestemm BongomyaPrensi 2 gündür aynı işlemleri yapıyorum farklı yerlerde çıkıyor anlamadım yarın birdaha kontrol edecem inşallah bitmiştir hava soğuk her gün bebeği yıkamakta istemiyorum geçer inşallah tekrarlamaz.