zmraa Kızlar bugun bebeğime civilden biberon aldım 6 -18 ay bedende olanı istedim eve gelince dogrulugunu teyit etmek için baktım üzerinde yazmıyor sadece 1m+ yazıyor . Bu kaç aylıga tekabul ediiyo bilgisi olan varmı
LaMamaDellaCicala zmraa bir aylik uzeri demek delik sayisina bakin aldiginiz biberonun bahsettiginiz aralikta uc delik oluyor
Lisabh zmraa ben +6 ay aldım ama bin pişman oldum. Ucu aşırı büyük çocuk resmen boğuluyodu,bilsem +1 alırdım. Bence aldığınizi kullanın
pogacayanakk Bende geçen gün aldım sizinki gibi bir aylık bebeklere uygun uç vardı üzerinde, satıcıya daha büyük uçlu olanı depoda var mı diye sorduğumda genelde hepsinin 1 aylık bebeklere uygun başlıkta olduğunu söyledi. Yani büyük başlık almanız lazım