Zhnce hulyaaa-123 gidilir tabi ben çok gittim o balgami atamadığı için çok kötü oluyordu Genelde balgam sökücü veriyordu doktorumuz Ciğerleri dolmadigi sürece antibiyotik vermez ama balgam sökücü verebilir Bence gidin bi acile
Zhnce hulyaaa-123 balgam sokuculerin süreleri oluyor açıldıktan sonra Ben öksürük kesilince atıyorum Dediğim gibi belki sadece balgam yoktur Ciğerlerine de bakmaları gerekebilir
Esrataluy hulyaaa-123 gidilir tabi hastalık döneminde gergin gittim çok korktum ciğerine inecek diye hatta iki kere flim cektıler baktılar
Pltoztrk hulyaaa-123 canım ne kadarlık bebegın yaklasık 20 gun once 6 aylık oglum da aynı sekılde oksuruk balgam vardı ben evde hava verme me ramen bronsit oldu sakın ihmal etme hava makınası varsa serumu dolaba koy soguk buhar da verebılırsın ıyı gelıyo
Haffuse Elbette git, anne sensin, ve nasil icin rahat edecekse, o yolda yuru😅 Serumfizyolojikle geniz yikama balgami atmasi icin muhtesem bir tedavi, bol bol yapmani tavsiye ederim
Belcim30 hulyaaa-123 öksürük nedeni önemli. Benim kızım öksürüyordu ateşi vardı ben götürmedim sonra ateşi düşmedi ve öksürük köpek havlaması gibi oldu direk götürdüm doktor iyi ki getirdin çocuk düzgün nefes alamıyor dedi tıkanmış boğazında o hava kanalları yer yer filmde göründü hava verdi doktor biraz kendine geldi ama yinede eve göndermedi yatış verdi 2 gün yattık hava aldık 3 4 saat arayla.. Gece daha kötü olur mu sen daha anlarsın ona göre bir kontrol ettr bence.. Geçmiş olsun inşallah sadece öksürüktür