Benim de devam ediyor. Ama ne yap biliyor musun ben kendimkini bir dakka yere bırakamıyordum hemen çığlığı basıyordu ve hiç uyuyamıyor sürekli kavranıyordu gece gündüz .
Bebeği güzelce yıka sıcak ortamda. Hatta yıkarken biraz sıcak suda bekletip karnını bacaklarını ovup yumuşamasını sağla . Başına en son su dök en çabuk soğuyan yer orası çünkü hasta olmasın . Daha sonra altını bağlarken zeytinyağıyla poposuna, karnına (ıloveyou msjı) bi güzel msj yap . Kulak çöpünü zeytinyağına batır kakasını yaptığı yere böyle pıt pıt sür . Parmağınla etrafını ov. Sonra bacaklarını hareket ettir . Beş dkka boyunca pes etmeden ağlasa bile yap bak gör çıkaracak . Çünkü ben her yolu denedim ve her damlayı kullandım en tesirlidir bu . Bugün yaptın diyelim diğer günler nasıl hafifleyeceksin . Ben her akşam duş aldırıp yapıyorum. ( bu arada doktor tavsiyesi )